środa, 26 sierpnia 2015

Mały skejt

Jak zobaczyłam tę deskorolkę, za pięć złotych w kauflandzie, w dodatku w mojej skali, to musiałam ją mieć :D Maciejka prezentuje nową bluzę z kapturem (z podszewką w kratkę!) i stare jak świat spodnie.

Oczywiście, że umiem jeździć. Nie wierzysz? To pacz!


profeszional tak bardzo.


To wcale nie moja wina! Mam niedokręcone śrubki w deskorolce!



I zaczęła dokręcać śrubki, udając, że wie co robi. Czy to coś zmieniło? Nie, dalej częściej siedziała na ziemi niż na desce, ale przynajmniej wyglądała profesjonalnie.
 Nie pisałam długo, bo poznałam pojęcie terminu. Strasznie dużo roboty w ramach prezentu dla bliskiej mi osoby. Wciąż nie jest gotowy, ale termin trochę się oddalił. Poza tym zaczęłam więcej rysować, grać na gitarze... Jak ja się wyrobię? :D
W końcu się ochłodziło, da się już żyć. Nareszcie.
Co do sesji: Bardzo polecam mini deskorolki X-treme. Cena bardzo niska, skala idealna, jakość bardzo dobra, w zestawie jeszcze dodatkowe kółeczka, śrubki i narzędzia. Polecam.



15 komentarzy:

  1. No skejt jak nie wiem~ chyba mam podobną deskorolkę gdzieś tam w pudełku ze wszystkim.. Znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że wczoraj tego nie przeczytałam :( byłabym przy okazji i do K. zajrzała a dziś już nie mam jak :( a mojej Sherry by sie przydało wszystko, te mininarzędzia też bo sobie coś majstrować zaczęła skubana i jęczy, że normalny śrubokręt trochę niewygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że deskorolki są w stałej ofercie, chyba nie powinno być z nimi problemu :) Śrubokręcik jest naprawdę genialny, jak prawdziwy! :D

      Usuń
  3. Jakbym widziała jedną z moich lalek. Nie przyzna się, że nie potrafi tylko jest uparta jak osioł, hah ;D
    Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie potrafi? Na pewno nie Maciejka :p Dziękuję:)

      Usuń
  4. Ta twoja Maciejka jest bardzo fotogeniczna :)
    Świetna jest ta bluza z kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skejciara jak sie patrzy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja kocham zdjęcia z deskorolkami . skejtowo . ;> i ten kaptur na głowie. extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. newclear slot เราเป็นเว็บ PG ที่ปราศจากความสลับ ซับซ้อน สามารถเปิดลงทุนคว้ากำไรได้ตลอดระยะเวลาบริการเกมสล็อตออนไลน์ ชั้นหนึ่งของโลกแล้วก็เกมสล็อตแบบใหม่ทุกแบบป็นที่นิยมเยอะที่สุด

    OdpowiedzUsuń
  9. บริการ pg slot สำหรับค่ายเกมสล็อตออนไลน์ ที่มีนักพนันเลือกเข้าไปสมัครเป็นสมาชิก กันจำนวนไม่ใช่น้อยก็น่าจะจึง ควรยกให้กับ PG เลยเพราะว่าค่ายเกมที่นี้ จัดเต็มทุกความบันเทิง

    OdpowiedzUsuń