niedziela, 13 września 2015

My Walden i Liebster Award


W końcu  zrobiłam zdjęcia przy ludziach. Jestem z siebie dumna.
No to słowem wstępu podkład muzyczny.













Zdjęcia zyskują po powiększeniu :)
Przy okazji postanowiłam wziąć udział w liebster award (Uraru dała wybór - kto chce ten może :D )

To do list

1) Thank the person who nominated you and link to their blog. 
2) Give your readers eleven random facts about yourself.
3) Answer the eleven questions from the person who nominated you.
4) Nominate eleven bloggers to receive this award.
5) Invent eleven questions for your nominees.

W wolnym tłumaczeniu:
Lista rzeczy do zrobienia
1) Podziękować osobie, która cię nominowała i podać link do jej bloga
2. Napisać jedenaście faktów o sobie.
3. Odpowiedzieć na jedenaście pytań od osoby nominującej.
4. Nominować jedenaście bloggerów.
5. Zadać jedenaście pytań nominowanym.

Ok, to podaję link do bloga Uraru: http://wonderfuldollworld.blogspot.com/2015/09/tag-liebster-award.html
Jedenaście faktów o mnie:
1. Nazywam się Alicja i lubię swoje imię.
2. Niemal nigdy nie noszę makijażu. 
3. Mam sporą wadę wzroku i astygmatyzm.
4. Jestem dosyć wybredna. Nie lubię mleka, malin, rodzynek, wątróbki, grzybów... Za to lubię cebulę, czosnek i szpinak :) Oraz kaszankę, zwłaszcza w formie "żużlu"
5. Urodziłam się w Warszawie i mam do niej spory sentyment. Pamiętam daty wybuchu Powstania i jego zakończenia, ważniejsze terminy takie jak Szare Szeregi, Wawer, Związek Koniczyn, daty i przebieg ważniejszych akcji.
6. Bardzo lubię czytać. Moją ulubioną książką jest "Mały Książę"
7. Praktycznie zawsze noszę spodnie i wygodne T-shirty. Bardzo rzadko wyglądam kobieco.
8. Moim ulubionym zespołem jest Kult.
9. Sporo rysuję. Na ogół nierealistyczne sylwetki, postaci i twarze. Uważam, że wychodzi mi to całkiem nieźle.
10. Nie umiem śpiewać, nie mam dobrego głosu, słuchu, poczucia rytmu i strasznie fałszuję.
11. Mimo tego gram na gitarze :) Jestem początkująca i uczę się sama.

I pytania do mnie:
1) What made you start blogging?
1) Co sprawiło, że zaczęłaś blogować?
Chęć podzielenia się z innymi swoimi wytworami, hobby, zdjęciami :)
2) Your favourite Disney movie?
2) Twój ulubiony film Disneya?
Zdecydowanie Mulan :)
3) Tea or coffee?
3) Herbata czy kawa?
Herbata, nie cierpię kawy.
4) Do you like sewing or crafting things for your dolls?
4)  Lubisz szyć albo tworzyć rzeczy dla swoich lalek?
Tak, bardzo!
5) How do you keep your dolls safe? (shelf, boxes, drawer, on display?)
5) Jak dbasz o to, by twoje lalki były bezpieczne?
Trzymam je na półce.
6) Have you been out of ideas for blog posts and how did you solve that?
6)Masz pomysły na posty i jak je wymyślasz (?)
Nigdy nie mam pomysłów tak od razu. Wpadają mi do głowy jak się tego nie spodziewam :)
7) The latest thing you bought related to your doll hobby?
7) Ostatnia rzecz jaką kupiłaś związana z lalkowym hobby?
Deskorolka dla Maciejki :)
8) How would you describe yourself as a hobbyist?
8) Jak opisujesz siebie jako kolekcjonera?
Kolekcjoner ze mnie marny :) 
9) Doll meetings: Have you went to one / would you go to one?
9) Czy byłaś /czy zamierzasz być na jakimś meecie?
Chciałabym, ale niestety nie mieszka blisko mnie nikt, z kim mogłabym się spotkać :(
10) Is there an age limit for this hobby?
10) Jaki jest limit wiekowy dla tego hobby?
Uważam, że nie ma żadnego.
11) Cake or pizza? ; D
11) Ciasto czy pizza?
Ciasto :D 

Nominuję każdego, kto chce odpowiedzieć na pytania. Chętnie poczytam wasze odpowiedzi :D

1. Ile masz lalek?
2. Kiedy zaczęłaś/zacząłeś interesować się lalkami?
3. Wolisz psy czy koty?
4. Co Ci się ostatnio śniło? 
5. Najładniejsze imię?
6. Najśmieszniejsza reakcja otoczenia na twoje hobby?
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
8. Gdybyś mogła/mógł mieć tylko jedną lalkę, jaka by to była?
9. Jakie jest Twoje ulubione miejsce?
10. Jakie masz hobby poza lalkami?
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. This was interesting to read Cahan, thank you! ^w^
    I also love Mulan! : >

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna suknia, taka mroczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieśmiertelne nominację ;-) ta sesja kojarzy mi się z ToN :-D pasuje jej ta czerń. We mnie wywoływały bo to co znaleźć można w mecie w zasadzie nijak ma się do prawdziwych ludowych strojow, które faceci noszą tu z autentyczną dumą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na bloga http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/ nowa sesja Grell :) twoja lalka to obitsu i główka little pullip?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. gclub slot เว็บเกมส์เดิมพันออนไลน์ ที่สามารถเล่นได้ตลอด 24 ชั่วโมง มีเกมส์ให้เลือกเล่นมากมาย ไม่ว่าจะเป็น บาคาร่า สล็อต ไฮโล มีระบบฝาก ถอนเงินด้วยระบบอัตโนมัติ ที่รวดเร็ว

    OdpowiedzUsuń