niedziela, 5 kwietnia 2015

Rusałka i Skrzat

Okazało się, że mam w domu wilczka, który sądzi, że jest rusałką i Małego Skrzata. Stwierdziły, że one nie mają zamiaru siedzieć w domu w taką piękną pogodę i domagaly sięwyjścia na dwór. Jak mogłabym im odmówić? :)







Co to jest dla Małego Skrzata wspięcie się na drzewo? Mały Skrzat wszędzie wlezie :)
Małym Skrzatem zajmuję się od dłuższego czasu, tylko ciągle nie miała sukienki:) Jest to chyba Kelly (nie wiem, nie znam się na takich maluchach, na pleckach ma napis "simba"). Musiałam obciąć jej włosy, bo kiedyś zostały obcięte krzywo i się sfilcowały. Mały Skrzat zostanie jako imię robocze :)

20 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia!
    Skrzat uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Forest photos are very pretty!
    The little one is very adorable. : >

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarte zdjęcie jest cudowne, jakoś tak uwielbiam lalkowe stópki. ;3 A Mały Skrzat jest bardzo uroczy, hyhy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też lubię lalkowe stópki, ale tylko jeśli są ładnie wykonane. Monsterki mają chyba najładniejsze :D

      Usuń
  4. Takim słodziakom nie można odmówić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja ! Mam nadzieję, że pogoda będzie teraz sprzyjać takim lalkowym eskapadom :D Skrzacik cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie już drugi dzień ciepło i słonecznie, w wiadomościach zapowiadali kolejne :D

      Usuń
  6. Uroczy jest ten skrzacik :) Dla takich małych lalek można dokupić ciuchy, przynajmniej u mnie w okolicy. Próbowałaś uszyć dla tego malucha spódnicy z szerokiej wstążki ? Ja kiedyś próbowałam, jest to trudne ale praktyka czyni mistrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jako sknera straszna stwierdziłam, że po co kupować ciuchy lalkom jak można uszyć (ciul z tym, że się nie chce i wychodzi krzywo:D ) Dzięki za radę, nawet mam gdzieś szeroką wstążkę :)

      Usuń
  7. Skrzacik mnie kusi od jakiegoś czasu, ale chyba nie znajdę więcej czasu na jeszcze jedną lalkę, nie mam go nawet dla mojego stadka :( ale śliczna jest trzeba przyznać. A rusałka wiadomo, każda rusałka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzacika znalazłam w moich starych rzeczach i odświeżyłam (gdzieś miałam jeszcze blond Skrzacika, będę musiała poszukać). Czasobrak jest straszną chorobą. Niestety, mnie też dopadła, co w połączeniu z wrodzonym lenistwem ma skutki niemalże śmiertelne :D

      Usuń
  8. Skrzat ma boski kolor sukienki! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kordonek, z którego ją zrobiłam, był mniejwięcej dwukrotnie starszy ode mnie i strasznie się rwał, ale przynajmniej kolor ma śliczny :)

      Usuń
  9. ...ja też mam takiego wilczka :) Tylko mój jest z serii Scaris, ale uszka ma również przeurocze :)
    Wiosna sprzyja fotograficznym plenerom, tylko żeby i czas się na nie znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczek jest moim zdaniem najładniejszy z całej serii :) Niestety cierpię na Czasobrak przewlekły :p

      Usuń
  10. Ja byłam przekonana, że w moim marnym mieście nie ma żadnego lalkarza a tu taka niespodzianka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozowy sweterek Clawdeen Wolf prezentuje sie z jej pieknym odcieniem wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozowy sweterek Clawdeen Wolf prezentuje sie z jej pieknym odcieniem wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  13. pg soft เล่นได้ทุกแพลตฟอร์ม รองรับทุกระบบปลอดภัย 100% เล่นได้ตลอด 24 ชั่วโมง ยิ่งเล่น สล็อตpg ยิ่งรวยแน่นอน

    OdpowiedzUsuń