środa, 1 kwietnia 2015

Nie ma to jak robić zdjęcia podczas burzy.

Tak jak w tytule, zdjęcia robiłam korzystając z niecnych sztuczek, bo "Chcę zrobić akurat teraz ".  W czasie, kiedy mnie nie było, wydziergałam tylko dwie rzeczy, a i tak dawno to zrobiłam. Nic mi się nie chce, zwłaszcza szyć. W komentowaniu blogów też mam spore zaległości. Postaram wykrzesać z siebie jakieś resztki kreatywności :)

Żeby nie było- bluzka jest specjalnie ażurowa :)

Róż, róż wszędzie :)
Pozdrawiam, życzę temu kto obchodzi wesołej Wielkanocy i takie tam :D

9 komentarzy:

  1. Happy Easter! I think the outfits are lovely. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka :-) dzięki i wzajemnie Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała tak umieć dziergać! ^^ I wzajemnie, wesołych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale szydełkowanie na takim stopniu nie jest jakąś wielką filozofią :D Wykombinuj szydełko, obejrzyj jakiś tutorial w internecie i już będziesz robić ładniejsze od moich :D

      Usuń
  4. Mówię wam, będę kiedyś dziergać...
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, ten róż mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń