wtorek, 11 sierpnia 2015

Topię się...

Nie potrafię funkcjonować w taki gorąc. Słowa mi się plączą, robię jedną rzecz kilkakrotnie, żeby zrobić ją dobrze, gdy tylko podniosę się z pozycji leżącej, zaraz zaczyna mi kręcić się w głowie, pojawiają się mroczki i ogólnie czuję się jakby ktoś przyłożył mi w głowę kowadłem. A najgorzej jest, gdy muszę wykonać jakąś ciężką pracę fizyczną. Może i to zrobię, ale później trzeba będzie mnie reanimować i mówić do mnie jedno zdanie trzy razy, by chociaż urywkami dotarło do mojego przegrzanego mózgu.
Nie znoszę upałów.
Co prawda w zimie narzekałam na zimno, ale teraz chętnie wlazłabym do lodówki i nakleiła na nią kartkę z napisem "Nie otwierać do gwiazdki". Powyżej trzydziestu stopni ja nie żyję, ja wegetuję.
Wróciłam z wakacji. Jeśliby to ode mnie zależało, to zostałabym tam jeszcze z dwa tygodnie. Chociaż było momentami ciężko i wyczerpująco, nie zamieniłabym tego wyjazdu na żaden inny, nawet gdyby mi zaproponowano miesiąc na Hawajach z pełną obsługą i za darmo. I mówię tutaj serio :)
Jednak nie tylko mi jest gorąco. Maciejka też marudzi :)
Ło Jeżu, jak gorąco! Rozpuszczę się, zostanie po mnie tylko stopiony plastik i kupka włosów. Cahan, zrób coś z tym!
-Ale co?
-Zabierz mnie nad rzekę!

C-Ale tam jest jeszcze goręcej niż tutaj...
M-Ale jest woda! I ja chcę wodę... O, patrz, zdjęcia z działki, jeszcze zaległe... Ale wtedy była fajna temperatura...






M-Ej, Cahan... 
M- Ja i tak sprawię, że zabierzesz mnie nad rzekę. Hie, hie.
No i cóż mi pozostało, muszę iść nad rzekę, zanim ona wpadnie na jakiś genialny pomysł :)
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Takiemu aniołkowi się nie da odmówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście z niej aniołek, na szczęście fryzura ukrywa różki :P

      Usuń
  2. Uwierz mi, ja w takie upały także nie potrafię funkcjonować. ;) Jak dla mnie to istny koszmar. Chowam się w domu przez cały dzień, tylko wieczorem wychodzę.
    Śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio sprawdzałam temperaturę w domu. 32 stopnie. Wytrzymać nie idzie :) Dziękuję za pochwałę :D

      Usuń
  3. trzecia fota od dołu - tajemnicza marzycielka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie się topią, plastiki się topią.. Idźcie nad rzeczkę się ochłodzić i przynieście tu parę zdjęć, dobrze?>a to to zdjęcie pierwsze w trawie to moje klimaty są, podoba mi się!<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie poszła, ale w międzyczasie pojawił się pewnien przedmiot, który sprawił, że następna sesja będzie na asfalcie :D

      Usuń
  5. Piękna Maciejka, w uroczej scenerii :) teraz chyba wreszcie trochę odetchnęła jak się ochłodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ja odetchnęłam ;) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. pg bonus slot99 เครดิตฟรี เว็บไซต์นี้มีนโยบายการให้โบนัสที่มั่นคงและทันสมัย เพื่อรับโบนัสหรือเครดิตฟรี pg slot ผู้เล่นสามารถทำการลงทะเบียนและสมัครสมาชิกกับเว็บไซต์ได้อย่างง่ายดาย

    OdpowiedzUsuń