sobota, 18 lipca 2015

Wakacyjnie

C(ahan):  Mała, wstawaj!
M(aciejka): Nghygdy.


M: Spadaj! Daj spać lalce umęczonej!

C: Ciekawe, czym się tak panna zmęczyła. Wczoraj cały dzień się wylegiwałaś.

M: Jeszcze pewnie z jakiegoś błahego powodu mnie budzisz skoro świt, zapewne do zdjęć, teraz to ci się chce aparat wyciągać, a na wakacjach to nieee, bo po co!
C: Ale... Tam ludzie byli...

No i się panna nafochała. A co ja biedna poradzę, że na wakacjach na wsi nie było żadnego fajnego miejsca do robienia zdjęć, a w Warszawie było "ludzi jak mrówków"? Poza tym, kilka zdjęć to ja mam... Sporo zyskują po powiększeniu.




Oficjalny koniec zdjęć z wakacji. Nie potrafię się przełamać i robić zdjęć przy ludziach. Ma ktoś na to jakiś sposób? Przez to nie dałam rady zrobić zdjęć w naszej stolicy, chociaż widziałam kilka fajnych kadrów.


M: No dobra, może zapozuję, no ale wiesz... Sweter? W taki gorąc? Serio?

Czyż ona nie jest piękna?


Tą piękną lamą z warszawskiego zoo kończę pokaz zdjęć.

Piszę podczas krótkiej przerwy w wakacjowaniu. Po szesnastu dniach bez internetu wyjeżdżam na kolejne czternaście, również bez dostępu do komputera. Tym razem już bez lalek. Jakoś będę musiała to przeżyć ;) Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Piękny deseń lalkowej pościeli :) Podziwiam za wiga, może doskonały nie jest, ale sama lepszego bym nie zrobiła. Następny spróbuj zrobić z innego koloru. Czarną włóczkę się bardzo ciężko fotografuje i kiepsko wychodzi na zdjęciach.
    Lama wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno skorzystam z porad :)Lama się wdzięczyła przez dziesięć minut, a potem uciekłam, bo się obawiałam oplucia :)

      Usuń
  2. Zdjęcie z napisem "foch" jest po prostu cudowne, hah ;D
    Co do tego robienia zdjęć przy ludziach.. W sumie nie wiem czy jest na to jakiś sposób. Mi przykładowo przychodzi to bez trudu, ponieważ jakoś nie za bardzo zaprzątam sobie głowę innymi ludźmi, tylko po prostu wyjmuję lalkę i tworzę. ;) Może w obecności kogoś znajomego będzie Ci łatwiej?
    Lama wygrała wszystko, jest najlepsza ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze znajomych to tylko siostra wie o moim hobby, reszta nie ma zielonego pojęcia :) Dzięki za radę :)

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie przyprawiło mnie o uśmiech. Wszystkie te zdjęcia są bardzo ładne i dobrej jakości. Szkoda ze nie zrobiłaś zdjęć w stolicy ale na pewno będziesz mieć jeszcze okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też żałuję, że się nie zdobyłam na zdjęcia, ale może następnym razem się uda :)

      Usuń
  4. czarnowłose zawsze przyciągną mój wzrok - a ciemnookie z burzą czerni na głowie, w skromnej sukienusi a różowym sweterkiem - jak magnes - trochę romantyzmu, trochę wampa Maciejka zaprezentowała - superrro!

    ciężko mi cokolwiek doradzić, bo ja się nie opitalam, wyciągam
    lalki, aparat, jak trzeba - padam na kolana i pstryk, pstryk, pstryk
    - a co - kto nakrzyczy na 42letnią paniusię z lalkami, no kto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Maciejka skrywa w sobie potencjał, tylko ja mam czasem problemy z uwolnieniem go :p Niestety jakoś ja nie potrafię się przełamać. Ale kiedyś jak robiłam zdjęcia w teoretycznie spokojnym miejscu, to przypadkowa kobieta mało z roweru nie spadła :p

      Usuń
  5. ดาวน์โหลด joker123 เกมสล็อตออนไลน์ที่กำลังเดินทางมาแรง Pg ด้วยต้นแบบเกมที่นำสมัยเล่นง่ายสล็อตโจ๊กเกอร์ เปิดให้บริการเกมสล็อตเยอะมาก เครดิตฟรี สล็อต เว็บไซต์ตรง โบนัส 100%

    OdpowiedzUsuń