poniedziałek, 11 maja 2015

JEST!

Aktualnie jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi :) Przyszła! Nawet zdziwiłam się, że tak szybko :)
Wielbię pullipy, ale wolę coś bardziej proporcjonalnego, więc zdecydowałam się na miniaturkę. Dla niektórych nie będzie zaskoczeniem, że panna którą sobie sprawiłam to Docolla Mukku.


Lalka jest świetna! Ma delikatny, naturalny makijaż, śliczny pyszczek i misiaty kombinezon, możnaby głaskać całymi dniami :) Niestety, nie ma róży bez kolców. W tym przypadku problemem  jest wig, kudłaci się nawet od patrzenia. Włosy są bardzo sztywne i nie ma mowy o innym ułożeniu. Mam nadzieję, że z czasem uda mi się go okiełznać :)

Pozostało mi tylko czekać na obitsu...
Idę się nią nacieszyć. Nie ma mnie do odwołania ;)
PS. Ma ktoś jakieś sprawdzone sposoby na ogarnięcie wiga?

12 komentarzy:

  1. Przypomina mi troszkę Elmo ^__^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były pierwsze słowa mojej siostry, gdy tylko ją zobaczyła :D

      Usuń
  2. Jaka świetna!
    Jaki to będzie spam jak przyjdzie obitsu ;P
    Wybrałaś już imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie spam, oj będzie :p Co do imienia to się jeszcze wacham. Jest tyle pięknych imion: Jaga, Mira, Maciejka... Jednak żadne z nichnie zapiera mi tchu w piersiach i nie wydaje się pasować do Małej jak ulał. No cóż, chyba muszę jeszcze pomyśleć :D

      Usuń
  3. Cudny czerwony łebek <3 chciej mi się włączył znów :D gratuluję zakupów i zacieszam razem z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaciesz mnie ciągle trzyma, mimo że musiałam opuścić Małą na całe trzy dni :D

      Usuń
  4. Jejujeju wygląda jak Elmo! Ślicznotka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na żywo jest jeszcze śliczniejsza :)

      Usuń
  5. Ale słodziutka ! Super, nie mogę się na nią napatrzeć ! Gratuluję nowego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezależnie od obitsu - to ciałko jest ciekawskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale jednak obitsu to zupełnie inny poziom :D

      Usuń