poniedziałek, 18 maja 2015

Maciejka...

Byłam do tego imienia najbardziej przekonana i w końcu zostaje :) Metody, takiej jakiej ja użyłam do przeszczepu głowy, nie znajdzie się nigdzie w internecie, Mała miała bowiem coś nie tak w zaczepie i główną rolę w całej operacji zagrał rozgrzany gwóźdź. Przed państwem Maciejka na obitsu 21:




I... tyle. Zaraz po zrobieniu wyświetlił się znaczek "bateria rozładowana" i musiałam uciekać ją naładować. Na szczęście nie miałam daleko, bo fotografowałam Małą na balkonie :p
Wiem, troszkę przesadziłam z filtrami  Zdjęcia miały być takie przerysowane. wcale nie machnęłam się na kolorach ;)
Różnica między kolorem głowy a obitsu jest ledwo widoczna, tylko na zdjęciach tak wyszło...
Uciekam, bo muszę ją w coś odziać- nawet na zdjęcia wyszła w pożyczonej kiecce.

13 komentarzy:

  1. Cudowna! ~w~ pasuje jej to imię ;3
    Masz z kim puzzle układać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety, jak już mam z kim układać, to puzzli nie mam :)

      Usuń
  2. Przesłodkaaaaa!
    W ogóle jest cudowna, śliczna i megaaaa ^^
    Rozwiązałaś sprawę z wigiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, wig straszy i wymaga jak najszybszej wymiany:(

      Usuń
  3. Bardzo ładne imię - pasuje do Twojej lali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta Twoja Maciejka, a jaka niesmiala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak się teraz okazuje, wcale taka nieśmiała nie jest - już mi w domu rządzić zaczyna :p

      Usuń
  5. Fajna ta Twoja Maciejka, a jaka niesmiala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak ona świetnie wygląda.Jej włosy są po prostu świetne :) Gratuluję gusu w wyborze lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, te włosy to tylko z daleka są ładne. Co prawda kolor i cięcie - perfect, ale jakość kudłów pozostawia dużo do życzenia...

      Usuń
  7. ale z Ciebie spryciula - faktycznie - świetnie wygląda
    z niewielką główką w stosunku do ciałka - super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale niestety pomysł nie mój, ja go tylko podchwyciłam :)

      Usuń