piątek, 13 lutego 2015

Walka trwa!

Jestem w trakcie kupowania lalki. Lalki little pullip i obitsu 21. Najpiękniejszej lalki jaką nosiła ziemia :) Istnieje jednak pewien problem, mianowicie nikt w mojej rodzinie nie ma konta na ebayu i paypala, a inaczej nie da się jej kupić :( Od jutra zależy, czy będę właścicielką tej lalki czy będę musiała zastanowić się nad jakimś zamiennikiem :)
A oto i ona. Docolla Mukku
Ma śliczną twarzyczkę i delikatny  makijaż, a do tego super czerwone włosy, mam nadzieję, że przyzwoitej jakości :) 

No to czas pokaże!

6 komentarzy:

  1. Również nie posiadam konta na ebay, raz tam tylko kupowałam, a raczej licytowałam rowerek dla dużej, i to z konta taty. Nie można założyć konta tylko żeby ją kupić? Bo panna niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan, ale musiałby mój tata założyć, bo najbardziej angielski umie z całej rodziny :) No i niestety troszkę niechętny jest ku paypalowi... :)

      Usuń
  2. Ja też nie mam paypala, a moja mama uparcie się na niego nie zgadza. To straszna szkoda, bo na ebayu takie wielkie okazje chodzą co do lalek, że naprawdę.. Mam jednak nadzieję, że uda Ci się ją zakupić! Trzymam mocno kciuki. :3
    PS. Stockowe wigi zazwyczaj są słabej jakości, ale zdarzają się wyjątki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokładnie to samo - i dlatego nie mam pewnych lal :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lalunia i ubranko ma przesłodkie. Hej, nie poddawaj się, z paypalem konto na pewno dasz radę połączyć, ono nic nie kosztuje i bardzo się przydaje, a i konto na ebayu szybko założysz:) Mi się wydaje, że jak wejdziesz na ebay.pl, to konto po polsku się zakłada. Zobaczyłam tylko pierwszą stronę rejestracji i dalej to już nie wiem, ale warto spróbować:)) Życzę Ci z całego serca realizacji lalkowego marzenia!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Konto na paypalu jest najbezpieczniejszą formą płacenia i robienia zakupów gdziekolwiek. Nie musi być powiązane z kontem w banku na stałe (np. ja mam niepowiązane) ALE przynajmniej raz trzeba je z konta bankowego doładować. Inaczej nie zrobisz zakupów nigdzie, bo płacisz bezpośrednio z paypala a nie konta bankowego. Zwykły przelew z konta b. na paypalowe, wszystko dokładnie opisane, jeden warunek - konto na paypalu musi być założone na to imię i nazwisko, na które jest założone konto bankowe użyte później do przelania kasy. Jeśli konto b. jest np. na Twojego tatę, to na niego musi być założony paypal. Inaczej paypal nie przyjmie przelewu. Takie zabezpieczenie przed praniem pieniędzy ;) Ja się na to nacięłam przy pierwszym paypalu, bo jestem (tylko) współwłaścicielką konta b. a tu musi być pierwszy właściciel. Reszta jest dziecinnie prosta. I bezpieczna. I nikt nigdzie i nigdy nie dostanie Twoich danych osobowych ani numeru konta i żadnej kasy z konta b. nie ściągną bo nie mogą. Jedyne co widnieje w przelewie z paypala to Twój nick :) z ebay podobnie :) Pozdrawiam i życzę sukcesu w zakładaniu, może przekonasz tatę :)

    OdpowiedzUsuń