sobota, 28 lutego 2015

Kto mi dał skrzydła?

Tytuł nawiązuje do książki biograficznej o Janie Kochanowskim. Nigdy mi nie podeszła i jej nie przeczytałam do końca, ale tytuł ma fajny i i pasuje do dzisiejszego postu.
Zawsze miałam skłonność do rzeczy niepraktycznych. A najgorzej jest, gdy owa skłonność pomiesza się z fisiem na temat jakiejś postaci. Na ogół jest to czerwony kapturek (nie wiem dlaczego) albo anioły. A ponieważ nie miałam co z czasem zrobić (maszyna dalej nie daje znaków życia), przez kilka godzin dłubałam skrzydła... Nie mogłam nigdzie znaleźć tutorialu na lalkowe skrzydła (w sumie to się nie dziwię), więc wykombinowałam własną metodę. Zrobiłam w niej kilka błędów (na przykład wyciełam je oddzielnie). Każde piórko przyciełam, żeby miało odpowiedni kształt. Są na stelażu z drutu pokrytego dwoma warstwami papieru. Wieczorem zrobiłam jeszcze prostą sukienkę, bo swetra to już by nie założyła :p

Tu skrzydła od tyłu. Żeby nie było, że tylko z jednej strony oblepiłam piórkami :)



Chyba moje ulubione zdjęcie :)

Byłby ktoś ciekawy, jak zrobić takie skrzydła? Są bardzo proste, tylko troszkę pracochłonne. I strasznie niepraktyczne :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne skrzydła i wyciągnięte z moich lalkowych fantazji po prostu:) Chętnie zobaczę, jak je zrobiłaś. Ciekawa jestem mocowania, bo ja tak w swoich myślałam o krzyżowym wiązaniu na piersi, aby lalę wieszać w pozycji latające, a to Twoje mocowanie jest zdecydowanie mniej 'inwazyjne' i bardzo fajne.

    Uskrzydlona laleczka jest super.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak przeczytałam książkę ''Kłamca'' Jakuba Ćwieka oraz ''Tam, gdzie spadają anioły'' Doroty Terakowskiej to odbiło mi na punkcie aniołów i w dalszym ciągu to trwa. ;) Skrzydła są naprawdę śliczne, idealnie pasują do takich delikatnych sesji! I jeszcze co do samych skrzydeł ja bym była ciekawa jak takie wykonać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te skrzydła. Ich wykonanie musiało być bardzo czasochłonne ale moim zdaniem efekt końcowy jest tego jak najbardziej wart :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, również niezwykle mnie urzekły te skrzydła :-) a ostatnie zdjęcie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Moje ulubione to zdjęcie numer 3. Sukienka skromna ale za to bardzo urocza, w sam raz jako odzienie anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni obraz - przykuwa uwagę -
    niedopowiedziany, nieoczywisty...

    OdpowiedzUsuń